10 december 2010

Lång dag idag, har varit knepiga ärenden och väldigt lugnt. Vi får se vad som händer ikväll, inte säker på om jag hittar på nåt eller om jag åker hem och vilar, skulle behöva ta igen lite sömn.

Imorgon kväll hojtar Anna om att det är julbord på Stable Lodge, vi får se hur sugen man är då. Vore kul att åka i vilket fall. Ska ju shoppa lite också, muahaha! Har bara ett par stycken julklappar kvar. :)


Dagens paket:



Häng upp något snyggt, från mamma och pappa.
Jag hade verkligen ingen aning om vad ni hittat på.




Haha! Och att jag skulle få en rosa klädnypa med magneter på hade jag nog aldrig gissat heller! 

Nu är det helg! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0