14 december 2010

Dagen bara flög iväg.

Klev upp tidigt för att åka ut till Immigrationsverket(en jävla lång bit utanför låg det, tog ungefär en halvtimme att åka) för att ansöka om rätt visum så jag får stanna så länge jag behöver och så vidare och så vidare. En redig bunt papper fick advokaten lämna över till majoren/kaptenen som ögnade igenom allt och gjorde några kråkor bland alla dokument och i passet. Var första gången jag fick lämna fingeravtryck också, spännande. Nu är det bara att vänta en månad så kommer allt ha löst sig.

På jobbet satte det lite fart, kom upp en del små projekt, en del längre ärenden att kolla upp och sedan fick man helt enkelt passa på att slappna av lite mellan varven. Börjar bli dags för semester för vissa och det är nog bra, man ska passa på när det är lågsäsong och juletider.

När jag kom hem var det dags att ta tag i tvätten, middagen och disken. En räkning om internet hade trillat in(mindre kul, hade faktiskt inte väntat mig den) och ett litet paket från mormor(mycket kul!). Underbara lilla mormor, en korsordstidning med diverse knep och knåp inför semestern med mina favoriter hemifrån. Som en liten skatt på posten. Att något så litet kan betyda så mycket!


Dagens paket:



Litet prov från farmor :) hmmm... den var lite lurig måste jag säga.





Ny parfym från The Body Shop! Mmmm!
Dreams Unlimited, diggar namnet. Riktigt gott luktar den, citrus/vita blommor. Friskt och härligt!
Jag tycket riktigt mycket om den, vi får se om den finns att köpa här i stan ännu, kanske blir något att införskaffa om någon månad.

Nä, nu är det dags för sängen, sov bara några timmar inatt och nu ska det tas igen sömn, vilka röstar för sovmorgon imorgon?!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0