15 december 2010

Mjahapp, den här dagen började annorlunda.

För det första blev jag klar tidigt och hade tid att avnjuta en koppa kaffe med kanel och mjölk och titta på ännu ett avsnitt av How I Met Your Mother. För det andra så regnade det när det var dags att gå till jobbet. För det tredje lyssnade jag på Nickleback som jag inte lyssnat på sedan jag vet inte när... Och på plats på jobbet var först strömmen av och internet fungerade inte som det skulle när det kom igång igen en timme senare. Udda morgon.

Men nu har jag lånat två filmer av en polare, Salt och Inception. Ikväll köper jag hem någon god mat och bunkrar upp för myskväll! Muaha!

Dagens paket:



Från Tove och Annsofie :) Nyfiken i en strut skulle man lätt kunna kalla mig nu! Haha, vilket uttryck egentligen, "i en strut", haha!





En skyddsängel! :D Hihi! Så söt den var! Tack mina underbara vänner! För att ni fortfarande bryr er och för att ni finns för mig trots de många milen emellan oss. Ni är guld värda!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Klart att vi fortfarande finns för dig. Riktiga vänner gör så. Du finns ju för oss :)



Många kramisar...

2010-12-15 @ 21:44:31
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0