16 december 2010

Första dagen på Pers semester, vilket för min del innebär att ha lite mer koll på hans del av arbetet. Alla andra dagar har varit hur lugna som helst, det närmar ju sig jul och nyår så det arbetas inte som vanligt. Men just idag, första dagen utan Per för de närmaste två veckorna, så går telefonen het. Jag och Jocke körde på hela dagen och det gick över förväntan bra. Och tur är väl det.

Dags att vakna lite kanske? Haha!

Dagens paket:



Ring ring från moster. Hmmmmmmmm.......





Haha! En nyckelring var det alltså! Fyndigt! Och störtsköna texter:
"Mitt bästa trick är att se ut som om jag förstår" och "Överallt kan vara en säng"

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0