19 december 2010

Mja, nu har bloggen kommit ikapp, har varit mycket att göra och då slarvar jag med rutinerna.

Idag sov jag ut, och med det menar jag att jag somnade klockan 11 igår och vaknade klockan 13 idag. Tjohej vad det behövdes, jag vaknade pigg som en mört och visste inte ritkigt vad jag skulle ta mig för idag. Jag hade egntligen tänkt se Inception igår men eftersom mina ögonlock svek mig så skjuts det fram till ikväll istället,  då blir det middag och film hemma, myskväll!

Men först tog jag en tur på stan för lite brunch, sedan ville jag unna mig något fint om jag skulle springa på det. Och banne mig, jag kommer hem med en ny tröja och ett par nya skor. Jag älskar när det dessutom kostar under den svenska hundralappen, muahaha!



Snyggt och snyggt, får hoppas att det håller med tanke på paljetterna och pärlorna bara!

Vidare till Dagens paket:




Kloka tankar, moster tänker på Fläckis. Hmm, gissar att det har något att göra med en katt!



"Man vet aldrig förrän efteråt om det var värt att gå ut"
Haha, jag hade rätt angående katten i alla fall, en till kylskåpsmagnet till min samling! Tackar!

Nu ska jag pyssla om mina naglar, diska och göra middag för att sedan belöna mig själv med filmmys!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0