2 December 2010

Igår fick jag lönen insatt på mitt nya bankkonto. Tjohoo! Kvällen avslutades helt klart med middag efter jobbet, vi gick till Little Italy och jag unnade mig en pizza med 5 sorters ostar för 350 bath, mumsfillibabba.

Idag har jag lånat Anders kamera, tänkte ge mig ut på stan för att fota lite grann. Vi får se hur det går! Med en Subway-macka i väskan klarar man sig nog innan man ska till jobbet. Har massor av planer och saker som ska göras denna månad, först ut, betala hyran, hehe!

Dagens paket: 





Från Tanne, mosters söta lilla tax, jag undrar just hur han kunde slå in paketet så fint med sina grova tassar..






En kylskåpsmagnet med texten: Man blir som man blir och jag blev jättesöt.

Hihi, vad det är roligt med små paket varje dag! Tackar och bockar!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Han kan vara otroligt händig när han sätter den sidan till.

Kramisar från Moster (Tanne sover just nu för klockan är bara strax efter 06.00)

2010-12-02 @ 06:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0