20 december 2010

Herregud vad tiden går!

Dagen börjar med att man vaknar av att det låter som att de försöker borra sig igenom golvet på våningen ovanför, vad fasen?! Klockan var i och för sig strax efter tio men jag fick inte sova min sista timme ifred. Så igång med Black Eyed Peas på hög volym så försöker vi undvika huvudvärken som kommer krypande.

Den här veckan jobbas det tre hela dagar sedan en halvdag. Vilken lyx! Sedan är det ledighet 10 dagar i rad, tjohoo! Undrar just hur vi ska fira detta?

Dagens paket:



Mjukt och skönt från pappa :) Hmmm..



Aha, det var handkrämen från Body Shop som jag önskade mig! Tack pappa!

Sedan vill jag bara dela med mig av en rolig grej. Jag tittade, som vanligt, på How I Met Your Mother och blev tvungen att pausa av en anledning jag inte kommer ihåg just nu, och när jag kommer tillbaka så möts jag av den här minen. Jag skrattade rakt ut, lyckad pausning, minst sagt!



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0