21 december 2010 och grattis till farmor på födelsedagen!

Ja, grattis på födelsedagen farmor. Hoppas du får en riktigt bra dag och att alla kommer över och skämmer bort dig, saknar er och tänker på er varje dag! Vi ses snart! Stor kram från Annelie!

* * *

Gårdagen var dryg, kändes som att så snart jag avslutat ett samtal så ringde det, och ringde det inte till mig så behövde jag ringa tre andra personer, helst inom fem minuter. Suck, hela dagen förflöt så och när dagen gick mot sitt slut och jag behövde fixa det sista så gick internet ned och systemet krånglade. Nej, igår hade jag inget flyt över huvud taget. Förutom kvällen då, Marcus var snäll nog att stanna och hjälpa mig avsluta och sedan åkte vi och käkade middag. Välbehövligt! 

Och när vi kom hem igen frossade jag i hans filmsamling, lånade 17 filmer inför den kommande semestern, härligt!



Vidare till Dagens paket:



Från Moster och Göran :)



Ett änglaspel, det var verkligen inte vad jag väntat mig, hade jag nog aldrig kunnat gissa! Tack, det är jättefint!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0