23 december 2010

Mja, då var det dagen före sista paketet.

Eller vänta nu, var det inte ett till som kom på posten igår?

Jodå, nog var det ett till fint knallgrönt paket som gick att hämta ut.



Nejmen, sedär, det kom ännu fler juklappar. Jag packade upp det och hade lite halvbråttom så jag visste inte vilka paket som behövde komma in i kylen snarast möjligt och inte. Så jag petade rätt upp och ned in alla mina nya små juklappar i kylen, hehe! Lite kul var det ju.



Så vidare till dagens paket:



God jul från moster :) Hihi!



En liten ask med fast parfym, åh vad jag älskar den här!
Dagens doft: LOVE ETC...
Tack så jättemycket!

Idag jobbas det halvdag, börjar kl 14(dvs 8 svensk tid) och slutar kl 18(dvs 12 svensk tid). Underbart!
Då är det helg! Vi får se vad som händer denna kväll :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0