3 december 2010

Äntligen fredag! Veckan har varit lång och dryg. Dessutom har de startat borrandet igen här på Ivy. Detta byggande och fixande, och börjas tidigt ska det. Suck. Men nu blir det helg och jag har en lång att-göra-lista att ta tag i. Det ska handlas, tvättas, fixas, trixas, funderas och bestämmas. Jaja, nu kööör vi.

Dagens paket: 




Snygg till helgen, från Niclas... Jag kände och klämde på denna en stund innan jag öppnade, kunde faktiskt inte gissa vad det var, haha!





Ojojoj, så min mobilkamera inte samarbetar med mig, oskärpa hej på dig!
Ett fint nagellack blev det och det tackar jag för, det ska testas till helgen!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Snyggt :) riktigt kul att följa dina julklappsdagar hihi



Sv: Jatack du får gärna höra med mediaprogrammet om du vill. Allt gratis är gott ;)



Många kramisar...

2010-12-03 @ 10:38:53
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0