4 december 2010

Äntligen lördag, jag har sovit ut och myst under morgonen med lite "How I Met Your Mother", varm choklad och macka. Dagen lista på sådant som ska göras är skriven och det som inte fixas idag fixas imorgon.




Dagens paket: 




Där du är, är ditt hem, från mamma och pappa. :)






Så fin! :D Jag vet inte ritkigt hur jag ska sätta upp den på väggen än, men upp ska den banne mig!

För övrigt så önskar jag mamma ett stort lycka till under helgen, hon står nämligen på en julmarknad i Sundsvall och säljer julgodis, kakor och ostkaka. Och jösses vad jag egentligen inte velat missa det, de har frestat mig med tryffel, kola, chokladkakor och mycket mer därhemma och det hade varit så kul att vara en del av det, hehe! Så alla ni som kan bör åka på marknaden och passa på att handla av min mor, ni lär inte ångra er!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0