6 december 2010

Måndag, ny arbetsvecka.

Hann med mycket under helgen, det gick lite pengar men samtidigt var det planerat. Jag gjorde min julklappshopping, klippte mig, städade, tvättade, lagade riktig mat hemma och diskade undan allt efter mig(vilket jag inte brukar göra sådär på studs).
Kurade ihop mig i sängen med filmmys och tv-serier, hade köpt färska vindruvor att mumsa på och njöt av att vara ledig en stund. Det är svårare än man tror det här med att passa på att slappna av. Eftersom man skjuter fram så mycket som ska göras till helgen blir det svårt att fånga den där egentiden man behöver för att samla ny energi. Igår struntade jag i halva att-göra-listan och var ledig istället, och det var det värt!


Dagens paket:




Ett snyggt är allt - från Fläckis, min underbara söta runda katt.





En tandborste. Vilken tur att jag inte köpte någon igår när jag var på Carrefour, det hade ju inte varit så lyckat, haha! Nu ska det borstas tänder, för ett snyggt leende är allt! :)


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0