7 december 2010

Imorse klev jag upp tidigt och åkte och handlade på Carrefour, jag behövde en skärbräda(eftersom jag inte fick köpa den jag plockat med mig sist då den inte hade någon streckkod, mummel mummel) och akut köpa en hårtork. Efter att jag klippte mig, och det blev liiite för kort, så lever mitt hår sitt eget liv. Och nu ska jag banne mig tämja det! Muahaha! Resultatet blev relativt lyckat, nu ser jag inte ut som att jag just vaknat efter att ha sovit på huvudet hela natten. Thumbs up!

Dagens paket:




Från Lova, lilla Loppan som blivit stortjej och tappat tand, jo jag såg nog på din mammas blogg Lova! :)
Nu har jag fått paket från dig, så spännande!





En teckning och ett armband fick jag, åh så glad jag blev! Teckningen sitter redan på mitt kylskåp och armbandet har jag på mig idag! Vilken fin tjej du är Lova, tack så jättemycket!

Kommentarer
Postat av: Lovas mamma, AnnSofie

Lova blev jätteglad när hon hörde att du öppnat "hennes" julklapp idag. Hon skratta lite mysigt när jag läste att du haft armbandet på dig & satt upp teckningen. Sen säger hon tack för det snälla du skrev Annelie.



Kramar från oss alla...

2010-12-07 @ 18:39:34
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0