8 december 2010

Imorse var jag helt dagvill, medan jag stod i dushen försökte jag klura ut om det var måndag, torsdag, nej vänta nu, tisdag måste det var idag, eller nej det kan det ju inte, det är ju onsdag idag! Helt borta var jag och blev nästan nervös att det egentligen var helg.
Men onsdag är det(var tvungen att dubbelkolla i mobilen ändå, attans).

Dagarna går så galet fort nu, och ändå så långsamt. Det är inte lika mycket att göra på jobbet och när man kommer hem är det småsaker som ska fixas, det ska ätas, städas, plockas. Börjar fundera på att hitta något sätt för att slappna av och släppa alla tankar i huvudet så man får sova ordentligt också. Meditation kanske vore något. Hemma i Sverige var det väldigt skönt att ta en promenad för att rensa tankarna, men jag har ingen lust att vandra runt själv här mitt i natten(jag kommer ju faktiskt hem kl 00.00 numera). Någon som har några bra knep på hur man slappnar av när man kommer hem?


Dagens paket:



Mu! Mu! Moster, haha, jag känner nästan på mig vad den här kan innehålla!






Den satt fint på kylskåpet tillsammans med alla andra små brev hemifrån.

Nu ska jag äta frukost och göra mig i ordning för dagen, en marmeladmacka försöker min mage övertala mig till. Vi får se hur det blir med det. Och förresten, igår köpte jag en juice som smakade som röda winegum, måsta bara säga det, hehe!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0