9 december 2010

Imorse tog jag tag i lite städning, det tar i och för sig aldrig mer än en kvart med plockande och att få undan alla dammråttor, men ändå. Jag unnade mig sovmorgon, och sedan åt jag frukost och började på nästa säsong av How I Met Your Mother, myspys! Dock lämnade jag disken odiskad, vilket inte är speciellt kul att komma hem till.. Men det blir ett senare problem!

Ännu en lugn dag på jobbet väntas, man blir lite lat när det är såhär lugnt. Drömmer lite om min semester och var jag ska åka någonstans, finns så mycket att se och när man har 10 dagar i rad så hinner man med mycket! Ut ur stan ska jag i alla fall några dagar, det är ett som är säkert, så jag längtar!


Dagens paket:




Från Emilio, hihi! Jag måste erkänna att det här var det paket som var svårast att ta sig in i hittills, riktigt bra inslaget! Men då fick jag riva och slita lite, och det är kuuuuul!




"Du är vår smailis, här har du en med glasögon!" Haha! Tack så jättemycket Emilio, den är helgrym!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0