Snurr på livet!

Helt galet är det att ta ett stort steg i livet. Huvudet är proppat på information om det ena och det andra och hundra miljoner saker till. Hinner jag allt? Troligtvis. Håller man huvudet kallt och ser till att träffa alla man kommer att sakna så är det inte omöjligt.

Väskan åker fram idag, fyra dagar innan avfärd, och listan på saker som ska göras är lång. Ändå är det ju så, att det är inte mycket av det som är viktigt. Egentligen skulle jag kunna resa med bara handbagage, men det är ändå en trygghet att ha det andra med sig.

Nu blir det lunch, lite energipåfyllning behövs, och sedan sätter jag igång på riktigt inför packningen, resan, flytten, omställningen. Jag tror inte jag har riktigt smält det hela ännu. Men oj så det är dags för det här steget.

På onsdag. Flyttar jag till Bangkok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0