10 veckor

Insåg just att det är exakt 10 veckor sedan jag lämnade Sverige idag.

Underligt.

Tiden går fort när man har roligt. Jag skulle vilja ändra det uttrycket till Tiden går fort när man har heltidsarbete.

Jösses alltså.

Idag var Per sjuk och Jockes telefon fungerade halvdant, så jag satt i stort sett helt själv på fotoväxeln hela förmiddagen. Det var en utmaning och samtidigt fick man veta vad man är osäker på när man är själv och inte har någon att fråga hela tiden. Jag har lärt mig mycket och det har gått rikigt bra, faktiskt. Sedan kan alltid Anders hjälpa till när det kniper, de dagar han är på supporten det vill säga, hrm hrm.

Jag har än en gång inga planer för helgen, dock tänker jag banne mig kolla på en dator imorgon förmiddag. Nu är det verkligen dags. Sedan börjar det bli dags att se över semesterdagarna också, bestämma sig vilka det blir och planera lite. Hur vill man fira sin jul i Thailand i år? Och nyår?

Hur som haver spenderar jag helgerna mest på stan, oftast blir det det närmaste shoppingcentret Esplande som får sig ett besök. I helgen såg jag en riktigt kul film där, Due Date, som var i samma anda som The Hangover. Att gå på bio för 40 spänn är inte så illa.



Well well. Jag kan inte klaga, det är 25 grader varmt och hemma är det snökaos. Nu är lunchen slut och jag ska återgå till ina uppgifter. Vi hörs!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: mammen

10 veckor i Thailand och den 12 november har du haft körkort i ett år. Vad mycket du har hunnit med på ett år. Ha det bra gullunge:)

2010-11-13 @ 13:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0