Full rulle... Jomenvisst!

Sitter och petar i mig lite Penne Carbonara medan de sista arbetsminuterna tickar ut för veckan. Det har varit full rulle, minst sagt. Papper ska fixas, vänner vill ses, det är mat, shopping och lustiga händelser.

Häromdagen fastnade jag en halvtimme i hissen på Ivy, det var mindre roligt, tur att det var jag och ingen annan. Min enda reaktion var att jag blev irriterad för att jag inte kom i tid till jobbet. I och för sig var det skönt att sitta på en moppe-taxi istället för instängd på tunnelbanan direkt efteråt.

Har varit och kikat på en dator också, men inte bestämt mig. Jag kände att jag nog har en del kvinnliga drag ändå efter den förmiddagen, eftersom det var tänkt att jag skulle vara duktig och kolla på datorer, men gick därifrån med ett par nya skor. He he.

Arbetsveckan har gått upp och ned, vissa dagar blir man redigt trött, men samtidigt är det fortfarande väldigt kul. Det är en lagom variation i arbetsuppgifterna och jag börjar trivas rätt bra. Det känns tryggt.

Jag har skrivit på mitt andra brev till Hudiknytt med. Riktigt roligt att få skriva av sig lite och det är skönt att få dyka in i något annat en stund. Man får lite mer fokus i tankarna om man bara släpper allt och sedan kommer tillbaka med nya ögon.

Nu kommer ännu en helg och jag har faktiskt inga planer, bra. Vi tar det som det kommer och det som händer det händer. Jag har en att-göra-lista men i vilken ände jag tar tag i den får bli ett senare beslut.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Haha men Annelie, skor hade du ju, supersnygga oxå ;)

Nu får du lova att det blir en data nästa gång så vi kan prata snart. Vill ju babbla av oss lite.



Träffade dina päron på ica i fredags. När jag såg & hörde din mamma så var det som att se dig oxå hihi, ni är väldigt lika.



Många kramar till dig från oss alla fyra :)

2010-11-07 @ 19:28:56
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Va kul med uppdatering! då vet jag att du lever ;)

KRAM!

2010-11-10 @ 18:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0