Min alldeles egen julkalender!

Min familj och mina vänner,
Ni är de finaste människor jag känner.
Idag fick jag ett paket,
nyfiken var jag, bara rev och slet.
Visste inte vad jag skulle få,
fick inte bara ett utan 24 små.
En för varje dag i december,
nu har jag min alldeles egen julkalender!














Tack, vad ni är underbara! Jag måste ha sett ut som en guldfisk när jag öppnade paketet och insåg vad jag fått, ni hade nog bra gärna varit här och sett mitt förvånade ansikte. När jag sedan fattade vad det var så skrattade jag rakt ut, ni är så himla finurliga! Paketet för den 22 decemeber är jag rikigt nyfiken på, den ska jag klura på tills det är dags!

Vi hörs snart, tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

åh va roligt! =) nu blev ju jag oxå nyfiken...! Du får lägga upp bilder ^^ Haha :P

2010-11-25 @ 17:44:40
Postat av: AnnSofie

Haha vi ser dig vännen, vi ser dig haha. Men du, du har väl fått ett kuvert oxå av mig & Tove med posten?

2010-11-25 @ 19:35:17
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Lillebrorsan

Hehehe nu fåru undra vad som kmr i paket nr 22 va xD

2010-11-26 @ 19:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0