Ville bara hälsa att jag lever

Upptagna dagar, jomenvisst! Jösses vilket ös det varit. Full rulle. Nonstop.

Sedan födelsedagen har det varit en del firande med vännerna, en tur till Hua Hin för att träffa mormor och morfar, sedan en vecka där det satt igång en del på jobbet och dessutom åkte vår plan-kille på semester och jag har tagit över för stunden, dvs lite andra typer av uppgifter och annat tempo.

Puh.

Till helgen kommer mormor och morfar upp och det lär ju inte bli mycket till uppdatering då heller. Lite shopping, sightseeing, god mat och trevligt umgänge. Det gillas!

Nu börjar det bli dags för sängen, ska försöka komma in tidigt till jobbet imorgon!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Ge mig ett foto på solen, värmen, palmer, ja vad som helst. Just nu är det snöstorm här hemma :(

2011-02-10 @ 21:35:32
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej vad spännande det var att läsa din blogg. Jag måste få fråga lite saker. Om du inte vill svara på dem här - mejla mig!



Hur mycket tjänar du och vad kostar lägenheten? Jobbar du typ 40 timmar i veckan eeller blir det mer? Och sist - hur mycket semester har du på ett år?



Hoppas hoppas du svarar :)

HK

2011-02-15 @ 13:32:07
URL: http://roomservice.blogg.se/
Postat av: Ove Wallberg

Hej Annelie!

Tack för den guidning vi fick av dig och hur du lårde oss at åka både tunnelbanan och skay train o Bangkok. Vilken upplevelse för oss, mormor och mej. Det känns lite previligierat att ha hälsat på hemma hos dej, vilken gullig lägenhet. Va imponerande att åka upp till 27 våningen på ditt jobb vilken skyskrapa! Hela den staden var en jätteupplevelse för oss.

kram

moffan

2011-02-28 @ 06:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0