That thing you do

Satte igång en film när jag kom hem. Och genast föll jag in i ett såkallat

"facebook/marmeladmacka/mys-med-katt-på-magen/blogg-och-nyhetsläsande-mode".

Jo, det existrerar och jo, det känns så bra. Dagarna är kortare, det är mindre att göra på jobbet och jag känner energin komma tillbaka. Jag är omsvärmad av leenden och lustiga upptåg, det är konstant något på G och sedan jag kom tillbaka till Bangkok känns det som att jag lever livet igen.

Högsäsongen tog musten ur mig men efter att ha balanserat upp det så ser jag riktigt fram emot de kommande månaderna. Det är många förändringar inom företaget, shit allt går i raketfart nonstop och jag kan bara säga att det ser positivt ut. Ända sedan jag kom tillbaka är det som att världen än en gång visat mig hur rätt det är och att jag inte kunnat vara på något annat ställe, this is home.

Nu väntar vi på nästa kapitel och jag känner på mig att det kommer vara lika händelserikt som allt annat är just nu. Love it.

Jag avslutar mitt inlägg enbart för TheBigBangTheoryLovers med ett foto som fick mig att skratta rakt ut.



Lets just call it awesomeness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0