Slutet på en semester

Nu har mor och far åkt till flygplatsen, med fyllda väskor och ett "vi ses snart igen".

Att ha dem här har varit så mysigt. Umgås, kramas, äta tillsammans, prata av sig och visa upp. Nu vet de hur jag bor, hur jag lever och hur min vardag kan tänkas se ut. Att de dessutom kunnat ha en riktig semester vid stranden och med massor av god mat var ju inte helt fel.



































Så, trevlig resa hem mina goa päron, och pappen, grattis på födelsedagen igen!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: mammen

TACK! Tack Kära doter för alla fina minnen. Vilken underbar semester vi har haft. Att dessutom få lämna Bangkok när du fått ett fullt utrustat kök, det ger plusspoäng. Baka på du bara!

Vi ses snart....

Love You!

2011-11-22 @ 15:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0