Fotbollshelg

Ni som känner mig vet att jag kanske inte är väldens största fotbollsfantast. Men den här helgen genomsyrades dagarna lustigt nog av just fotboll. Lördagen började med att företaget hade sin årliga fotbollsturnering. Många kom för att spela och några för att bara umgås och heja på. Det blev riktigt lyckat och alla hade roligt.

Några bilder från dagen som jag hann ta då jag norpade åt mig Alex kamera














Sedan några godingar från min vän Per Keckman Perssons kamera











Som sagt, det blev riktigt lyckat och vi hade en toppendag med alla vänner och kollegor.

Att det sedan, efter lördagens kväll på Hard Rock Café, blev fotbollskväll på söndagen hade jag nog aldrig tippat. Jinny och Marcus hörde av sig vid halv nio och ville att jag skulle komma över till Crepes & C:O för lite middag/efterrätt med vänner. Att kvällen sedan slutade med en tur till Manchester United bar för att se matchen mot Arsenal var rätt galet i min värld. Och drag var det på det stället! När Manchester United gjorde mål filmade min vän Ola det här klippet, varning för hög ljudnivå..

Så efter en annorlunda helg, med massor av fotboll för omväxlings skull, är det dags för arbetsvecka igen. Och jäklar vad vi jobbat de här två dagarna. Övertid och superspeed kan man sammanfatta början på veckan, nu får det lugna sig lite så man hinner hämta sig inför nästa helg =)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0