Ingen livskris... än i alla fall

Tappar upp ett bad. Doftljusen är tända och det luktar vanilj och äppel/kanel i hela lägenheten. Har ätit hemlagad pasta med köttfärssås. Haft en förvånadsvärt lugn jobbmåndag.

Funderar på hur helgen kommer bli. Funderar på hur det är att fylla 21 år. Funderar på om jag kommer få en livskris eller inte nån gång i livet och i så fall om det kommer bli det här året.

4 dagar kvar. Januari försvann bort alldeles för fort. Ett bad kanske hjälper. Jag tänker för mycket, jag vet det. Ibland säger jag åt mig själv att hålla käften.

Jag har ingen aning om var och vad jag vill göra på min födelsedag. Jag vet bara att jag vill ha mina fina vänner omkring mig och att alla ska ha en riktigt bra kväll.

Det var en grå måndag idag. Tisdag kanske blir bättre. Nu ska jag krypa ner i badet och sen kommer jag lukta blommor resten av kvällen.



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0