Som två sidor av ett mynt



Igår var jag hemma med migrän. Nej, det var inte kul. Som tur var fick jag ett superpiller av Håkan som gjorde i stort sett att jag sov bort alltihopa. Idag mår jag mycket bättre och kom att tänka på bilden av mynten jag tog för ett tag sedan.

Nog för att det är två mynt, men idag är det en före och efterbild på mig. Igår kände jag mig lika trasig och sliten som det till vänster, och idag mår jag snarare som det till höger.

Torsdag var det alltså idag, ptja, ska man ta och traska till jobbet och få lite gjort då kanske :)

(PS. Jag har samlat på mig lite bilder från jul och nyår av ett gäng fotoglada vänner, de kommer nog inom kort här med.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0