En helg i Pattaya

Underbart mysigt, inte alls så som man alltid hör. Mycket strunt snackas det om den här staden Pattaya, men för att se det måste man nog ha en annorlunda helg än vad jag hade.
 
Vi åkte på fredag efter jobbet. Hoppade på bussen kl 22.30 och var framme för incheckning på hotellrummet strax före kl 01.00. Ett rum med 2 våningar ink frukost för ca 200-250 kr/natt, 2 minuter till stranden och centralt med 10 min till shopping och restauranger. Jag kan inte påstå att jag klagade.
 
Det blev 2 fulla dagar med danstävling för Ake. Många vänner kom från Bangkok för att tävla och umgås. Det var full fart hela dagen!
 
Först på söndag kväll begav vi oss hem igen, men helt säkra på att en helg i Pattaya, det ska vi göra igen inom en snar framtid!
 
 
Tack för oss! Vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: mammen

Ser fint ut, där skulle jag absolut tänka mig att tillbringa några dagar. Vilket hotell ni hittade!!! Ha det bra:)

2013-08-08 @ 21:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0