Bilder kommer, tillfällig försening

Hej hopp, tillbaka i BKK!
Sedan i onsdags faktiskt, men sedan kom det ju jobb emellan och jag har knappt suttit vid min egen dator sedan jag kom hem. Mycket är det som ska förberedas när alla andra går på semester, hur lyckas alla ta semester samtidigt? Sluta stressa och iväg med er nu så jag kan jobba ifred!
 
Så, äntligen helg! Sömn var det första på agendan, det var dags att komma ikapp så jag lyxade till det med en 12-timmars såhär på lördag. Och det var så skönt! Jag fick dock ställa alarm annars hade jag nog sovit bort hela dagen, någon måtta får det vara.
 
Från och med måndag är det i alla fall så att jag officiellt är IT- och Säljstöd på Diakrit. Äntligen! Lagom till sommaren så man komma igång och pyssla med allt i sin takt, massor har jag att göra men nu kan jag planera mina egna dagar. Nästa vecka rullar det in lite tillskott på supporten igen också och då är det dags för utbildning igen.
 
Och hur Chiang Mai var? Amen just det, det  var jättemysigt.
En riktig naturnära och kulturspäckad stad i norr, men kommer man från Bangkok så var det lite som, ja.. Man skulle kunna jämföra det med att komma från Stockholm in till lilla Hudiksvall. Det var mysigt och kul, men så många fler dagar tror jag inte att jag skulle vilja ha. Alla människor verkade så hälsosamma också, ute på promenader och cyklar, mediterande och yoga, frisk luft i det gröna. Många inslag av tempel och gamla byggnader så det var roligt att åka runt och bara se på staden.
 
Så, bilder kommer idag eller imorgon, vi kan väl börja med en på mig och Ake tillsvidare när vi är uppe vid templet på berget.
 
 
Nu är det dags för frukost och kaffe här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0