Dags att vakna!

Bloggen har varit sovande tillräckligt länge. En ny kamera gav ny energi och äntligen börjar kreativiteten komma igång igen. Den har varit alltför frånvarande och nu spritter det nästan i benen.
 
Ska vi ta oss en uppdatering på det senaste?
 
Javisst!
 
1. Hur är vädret?
Svar: Varmt! Och det regnar.
 
2. Hur är jobbet?
Svar: Egentligen detsamma som tidigare. Diakrit rullar vidare varje dag och jag gör mitt bästa för att de svenska mäklarnas dagar ska bli bättre, som vanligt. Däremellan hittar jag på annat skoj. Som att besöka ett katt-café till exempel.
 
3. Hur är kärleken?
Svar: Jag skaffade mig en pojkvän. Han är underbar. Han är dansare. Han plockar upp mig när jag är trött och skrattar med mig när jag är glad. Han gör mina dagar så mycket bättre.
 
4. Hur är livet i Bangkok?
Svar: Som alltid slutar jag aldrig förundras över att inte behöva ha tråkigt så snart jag går utanför dörren. Livet är enkelt, Maten, människorna, vardagen, nattlivet och shoppingen, det finns så mycket att se och uppleva. Kommer jag någonsin tröttna?
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor o morfar

Hej gumman. Vad vi har längtat efter dej på bloggen igen och nu är vi glada. Nästa gång kanske din kille har lärt dig att dansa som han, på huvet.
Solen skiner och allt är bra här. I morgon ska vi till Dyrvallen. Tittade på bilder då du var där och putsade fönster. Ja, Ja, det var då det. Jättestor kram från oss.

2013-06-08 @ 18:10:13
Postat av: mammen

snyggt!!!!

2013-06-08 @ 19:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0