Glasstårta och överraskningsfest

Ja, chefen fyllde 30 år igår. Klart vi skulle ha fest!
 
Vi började dagen med att jag och Ake åkte och köpte 2 st grymt goda glasstårtor från Swensens, vi sjöng och gratulerade innan arbetsdagen började. Därefter hade vi planerat en liten överraskningsfest så vi tog honom till ett härligt ställe inte långt från jobbet, restaurangen Maldives. Gänget på ca 25 personer tog i och sjöng vid ankomsten och sedan blev det öl och mat till alla långt in på natten.
 
Och vilken kväll! Så lyckat det blev!
 
Jag passar på att dela med mig av lite bilder på den nya lokalen och den nya utsikten från kontoret också, det har ju blivit så fint! Kunde inte hålla mig, hihi.
 
 
 
Så, då var det fredag imorgon, tiden går så fort att man inte längre hinner med att tänka efter, det är verkligen bara att tuta och köra! Jag passar på att njuta av livet under tiden, gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0