Ibland tänker man rätt och så kommer det ut fel...

Jamen fredag var det ja! Så grymt skönt! Äntligen helg men vila vet jag inte om det kommer blir. Det är dags för danstävling igen och det blir nog även shopping inför halloween och planerade inför semestern också.
 
Idag var det verkligen en sådan fredag eftermiddag, veckans energi börjar ta slut mot kvällen och man känner hur batterierna sakta men säkert töms. Tankarna rullar aningen långsammare och det där man skulle ha gjort är det ingen idé att börja på när inte huvudet är med.
 
Men några samtal med kunderna ska man allt göra, även om jag känner att jag mestadels fått prata med telefonsvarare hela dagen så får man tag på några kunder ändå. Och när det är fredag eftermiddag så slinter tungan lite och oftast blir det inte så fel.
 
Men.
 
När man försöker kombinera "jag har hemsidan uppe" och "jag har hemsidan framme" när man pratar med en kontorschef för ett större mäklarkontor och plötsligt säger "jag har framsidan uppe" så blir det lite pinsam tystnad.
 
Jag hoppas han kan ta mig på allvar nästa vecka när jag pratar med honom igen...
 
Så, gokväll och trevlig helg då!
 

Kommentarer
Postat av: mammen

Det är huvudsaken att man gör så gott man kan:)

2013-10-26 @ 11:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0