Lite större, lite tydligare

Satt och fundilurade lite på att nu när jag lägger upp mer bilder och kanske inte skriver lika mycket i mina blogginlägg så kanske man ska göra ännu en uppdatering där bilderna får ta lite mer plats. De började kännas så små när jag satt och kikade igenom det jag snickrat ihop och simsalabim, nu blev det ändring på det.
 
Jag hoppas att det ser bra ut även hemma hos er!
 
Så för att fira det lite så lägger vi upp lite blandade bilder från Bangkoks gator i sådär konstnärligt svartvitt.
 
 
Så glad måndag på er då, ha en härlig start på den nya veckan!
 

Kommentarer
Postat av: mammen

Men hallå där! Bilderna ser superbra ut!
Nu börjar vi längta....
Ha en underbar vecka
Kram

2013-10-14 @ 21:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0