Jag tror det finns en shopaholic inom mig...

... men det finns nog inom alla feminina varelser så snart Body Shop har stor-rea! Med 70 % rabatt blev det jag handlade ca 1000 kr billigare. Att jag dessutom fick 300 bath på nästa köp är inte illa. Och när man väl igång är det inte lätt att stanna, så det blev 2 snygga tröjor med en väska på köpet också.

 
 
Nu spenderar jag början på veckan hemma i soffan med en upprörd mage som inte alls vill samarbeta, vi hoppas den lugnar sig till imorgon så jag kan arbeta ifred. Pust.
 

Kommentarer
Postat av: mammen

ja vem går inte igång på superrea.....
vilka snygga grejor du hittade, och vilken väska
lite lugnande kamomillte skulle kanske hjälpa
kram

2013-09-02 @ 14:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0