Söndag

Hur eftermiddagsstunden ser ut:
  • Kaffe, med smak av Irish nut Cream från Gloria Jeans Coffees.
  • Lite grillat kött med sticky rice och chilisås till frukost
  • Regnskur som får rutorna att skallra och 2 backpackande japaner att se ut som att de tagit en dusch med kläderna på
  • Lite avslappnad musik hemma i soffan
  • Jobbar ikapp då min hårddisk pajade på jobbet på fredagsmorgonen, och dokumentet med anteckningar från 1,5 vecka jag skulle ha klart försvann så det behöver återskapas
  • Lite chips och dip på sidan om
  • Kameran på laddning för eventuella äventyr mot kvällen
  • Ake laddar sina egna batterier genom att slumra bredvid mig i soffan
  • Levande ljus med vaniljdoft
  • Odiskad disk, högen av otvättade kläder och damråttor ignoreras till 100 %
Trevlig söndag på er!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Söderström

Hej!
Tittade in på din blogg idag och ser att mycket har hänt sen sist jag kollade. Härliga Chang Mai bilder bl.a och en trevlig kille. Grattis till honom! Sverker och jag besökte Thailand för några år sen och svärdottern Metta från Ayttahja(bor i Vallentuna med Johan) tycker att vi ska hälsa på hennes släkt nästa år. Metta och Johan har två underbara knattar, Sten 4 och Sofia 2. Sten liknar din kille lite.
En liten hälsning från ett höstligt Gingstavägen i Gnarp.
Ann-Britt (Anna-Karins moster)

2013-09-23 @ 20:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0