Vilodag - terapi i form av choklad och en stund i parken

Så, lördag utan planer. Vi började med mat, en kaffe och lite Egg Benedict för att komma igång.
 
Utan några egentliga tankar på vart vi ville åka så hamnade vi sedan i parken inte långt hemifrån mig. Det gav en lika värdefull stund som en dag på stranden. Så avslappnande i underbart väder, ljumma vindar utan att behöva (som min vän Julia uttryckte det) svetta röven av sig.
 
Efter en liten terapistund vid vattnet tillsammans valde vi att ta en paus på Chocolaterie, en belgisk-choklad-shop där vi mumsade praliner för fulla muggar. Det blev lite mycket av det goda så vi tog med oss några hem också.
 
Dagen avslutades med att jag införskaffade mig en ny plånbok som också rymmer både pass och telefon om det behövs. Smidigt värre!
 
Efter en stund hemma i soffan kryper vi till kojs och samlar energi för ännu en oplanerad dag.
 
 
God natt mina damer och herrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0