woop woop

Nytt kontor.

Lite annorlunda. Inte riktigt lika mysigt som det innan, men det är inte färdiginrett ännu. Då det kommer att bli. Och det är alldeles för kallt häruppe på 27:e våningen. Imorgon blir det tjocktröja och långbyxor! Hua!

För övrigt har helgen varit bra. Bowling, shopping och lyxbio. Dock började måndagen med att jag känner mig alldeles för trött och nästan förkyld. Med en timme kvar på jobbet sitter jag och drömmer om kanelbulls-the(för att det är kanelbullens dag idag) och lite andra kurer jag ska pyssla med när jag kommer hem. Mys framför tvn blir det allt!

En lite bättre uppdatering om det senaste kommer i veckan!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0