Framsteg gillas!

Mjaaaaa.

Inatt tänker jag sova första natten i min nya lägenhet. Var och handlade med Ida idag, hon är en pärla som hjälper till. Känns så himla bra att ha en jämnårig gullig tjej i närheten eftersom kontoret är fyllt av grabbar. Är bjuden till henne och Per för fotbollskväll, Sverige - San Marino(om jag inte har fel), men vi får se om jag orkar, vore roligt dock.

Idag kopplar Diakrit in mig på telefonen efter lunch så att kunder hamnar även hos mig. Har blivit godkänd av mina kollegor och de lugnar mig så fort jag blir nervös och säger att det är bara att fråga om det är nåt. Pirrigt ändå. Men det känns bra, det tyder bara på att jag går framåt, att jag lär mig och att jag gör nytta i företaget.

Skulle dock behöva handla lite kläder för kontoret, mina vardagskläder går halvt som halvt in just nu. Men det finns tid till det senare(bara jag hinner tvätta, vilket troligtvis kommer bli en upplevelse).

Nu är lunchen snart slut och I'm going back to work. Får försöka att inte förvandlas till en grönsak de sista timmarna med tanke på att det blev tidig morgon för shopping och lite sömn inatt(Hade flyttat min kudde till lägenheten och sov på hotellet :( ). Med ny energi från "Wok my way" och färskpressad apelsinjuice får jag gå in i mina arbetsuppgifter igen!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0