Jag har en plan!

Hmmm.
Jag börjar faktiskt komma in i jobbet nu, det flyter på rätt bra i alla fall. Numera får jag ta samtal från kunder, MEN mina hörlurar är helt fucked up. Så, när kunden ringer så är andra meningen nästan alltid "Oj, vilken dålig linje det var här". Suck, vore skönt med prylar som funkar, men det fixas nog så småningom. De säger att jag fick en second-hand-dator också och jag misstänker att det är den som jävlas och inte bara min telefonlinje. Well well.

Hursomhelst. Jag har en plan. En planritning. Eller vänta. Jag har hundratals planritningar. De ska kollas och fixas och trixas med och det ringer kunder och jag är inte helt med på priser och vanliga lösningar ännu. Hmm. Efter att ha skickat iväg kanske trettio planritningar till olika kunder och korrigerat tio till så ringer det och man måste avbryta det man håller på med för att hjälpa personen i telefonen(som dessutom klagar på min dåliga linje).

Haha! Nog om jobbet. Inatt sov jag i min lägenhet. Dock sov jag för kallt, vet inte hur min air-condition funkar än och vilken temperatur som är behagligast så imorse vaknade jag med en rosslande hals och huvudvärk. Men det ändrar vi på, imorgon tänker jag vakna och vara hur pigg som helst, då är det torsdag, och dår är det nästan fredag, och då är det nästan helg. Då ska jag shoppa loss igen!

Förresten har jag hela min Singapore-resa bokad nu med hotell och allt. 26-28 september är jag ute på visum-tur i landet utan tuggummi, Suthida ska prata med mig om vad jag behöver göra när jag är där lite senare. Ska bli såå roligt! Har jag tur så är kontoret uppdaterat och flyttat några våningar upp när jag kommer tillbaka, eller så kommer jag tillbaka precis till flytten. 

Well well, slut på lunch snart, back to work!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0