Ett livstecken...

... är ni åtminstonde värda.

Jo, jag lever. Och jag mår bra och har mitt egna liv härborta.

Jag vet att uppdateringarna minskat och jag är fullt medveten om att vissa av er undrar vad som händer.
Det är, om jag ska vara helt ärlig, alltid massor på gång.

Jag kan sammanfatta det såhär:

- Jakt på ny lägenhet
- Nya arbetskollegor
- Gamla arbetskollegor lämnar teamet för att börja på nya positioner
- Några svenska vänner har just flyttat in i sitt hus så man vill givetvis åka på besök
- En thailändsk väninna bjuder på thaidesserter, dvs film och umgänge istället för att åka hem
- Det planeras inför företagets 10-årsjubileeum
- Helger har spenderats med nära och kära alternativt har man kollat på film och vilat hela dagarna

Det är helt galet vad det är mycket som händer hela tiden.
Men jag mår alldeles utmärkt, lever mitt i en dröm med goda vänner och kommer inte lämna den än på ett tag.

Tack Thailand för de många möjligheterna, mitt liv är verkligen här just nu. Och tack till familjen som stöttar, förstår och finns där vad än som händer.

Nä, en marmeladmacka på det här kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeed västerbottenost på...

Vi njuter med dig

Love you

2011-08-11 @ 18:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0