Veckans...

... att-göra: fundera över och snoka reda på ny lägenhet. Kontraktet går ut den 4 september, dags att leta nytt!

... impulsköp: svart/blommig sommarklänning.

... bio: Rise of the planets of the Apes

... nagellack: rött eller guld.

... pinsamma: var ut på lördagskvällen och kommer hem kl 05.20 på morgonen och inser att jag låst ut mig. Var tvungen att knacka på byggnadesns managment, väcka en thaländare som inte kan någon engelska och förklara att min nyckel finns inne i mitt rum. Som tur var fattade han mitt svamlande och ringde in en kille som fixade allt på 2 minuter för 400 bath.

... godsaker: Swensens Mocha Almond ice cream, yum yum!

... tv-serie: White Collar

... överraskning: strömavbrott. Måndagen avslutades 2 timmar tidigare pga det small i en elstolpe och hela byggnaden blev kolsvart.

... låt som spelas om och om igen: Salt Skin - Ellie Goulding

... homedelivery: Pizza Company, alltid inom 15 minuter. Det. Är. Grymt.

... höjdpunkt: Jag köpte en Cappuccino och när jag tog av locket fanns alltså en smiley av mjölkskum på insidan. Helt underbart!




Nu börjar en ny vecka med nya spännande dagar, lets go people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0