Det började med en cheesecake...

... och helt plötsligt var pennan i min hand.

Jag vet inte vad som hände. Det var evigheter sedan jag faktiskt satte mig ned och tecknade nu. Och så idag har jag två påbörjade projekt(vi får se om de någonsin blir avslutade). Bara rätt upp och ned blev det så. Skumt.









Nu då? Vad gör jag nu?

Pennan blev liggande på sidan om och tröttheten kommer krypande. En nattmacka känns som en god idé, frågan är om man ska göra en själv eller ta en kvällspromenad och köpa en riktig toast istället. Nä usch, livet är hårt här i Thailand. Så svåra frågor att ta itu med.

(Det blir nog en toast tillslut, men måste få vela lite först)

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0