Hua Hin och Firmafest

Utöver jobbet så var helgen händelserik. Fredagen var redan planerad, jag hade tagit ledigt för att möta mina underbara morföräldrar på flygplatsen klockan 06.00. Eftersom de tagit en paketresa så samlas de i delen av flygplatsen där vi som inte reser inte får vara, ganska dumt organiserat om man vill överraska någon. I stort sett ingen möjlighet att ta kontakt med varandra.

Hur som helst så snackade jag in mig hos en vakt för att sedan helt enkelt bara vandra in utan att någon brydde sig. Morfar ringde och snart stod vi och kramade om varandra. Jag lyckades komma med på bussen ned till Hua Hin utan problem, så länge de fick en slant så var de nöjda.

Dagen blev lång, jag är långt ifrån van att vara uppe den tiden. Så vi hann med massor av fika, strandpromenad, kikade in på marknader, åt glass, myste på hotellrummet och det blev massor av prat och kramar under hela dagen. Jag stannade över en natt för att få umgås lite extra mycket, ingen anledning att stressa in till stan igen.

Det blev frukost på deras hotell, sedan en tur till Market Village för lite shopping och gott glassätande innan det var dags för mig att åka hemåt. Lördagskvällen har varit inbokad sedan länge. Det var firmafest med hela gänget och attans vad det var kul! De hade planerat massor av tävlingar, det serverades god mat och dryck och spelades kanonmusik. Bra arrangerat med en takterass på 11:e våningen med pool, bar och dansgolv. Alla släppte loss och hade bara riktigt kul!

Det sägs att en bild säger mer än tusen ord, låt oss berätta kvällen med lite bilder!









































(Thanks Nicky and Sommart for the pics)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0