Sno stilen från Howard Wolowitz

Imorse när jag kikade på facebook så dök det upp en kul status från 365saker.se(en blogg med tips på saker man kan göra) och fick mig ett garv :)



http://www.365saker.se/2011/01/13/476-sno-stilen-fran-howard-wolowitz?utm_source=twitterfeed&utm_medium=facebook

De tipsade om hur man kan sno stilen från Howard Wolowitz, en av karaktärerna i The Big Bang Theory. Och för de som inte visste är det min absoluta favoritserie någonsin, jag skrattar inte så mycket åt någon annan serie.

Jag kollade även mailen, jag ställde upp på en liten intervju från Sundsvalls Gymnasium där jag läste medieprogrammet. Och nu har de tydligen lagt in det på hemsidan, se länken nedan.

http://www.sundsvallsgymnasium.nu/index.php/intervju-huvudsida-far-ej-raderas/tidigare-elev-annelie/

Nu blir det macka och kaffe innan man drar till jobbet!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0