Massa kul på G nu!

Nya grabbar på jobbet. Det rullar på fint och och personligen har jag legat i fas med allt arbete nu. Inte stressat upp mig över något eller haft något riktigt hängande över mig. Så skönt. Dock sägs det att det är lite av lugnet före stormen nu, jag hoppas att det lugnet håller i sig lite till bara.

Till helgen är jag faktiskt bjuden på bröllop(stavning? det är ett ord jag aldrig är säker på hur det stavas...), ett thailändskat sådant! Spännande ska det bli, en kille från kontoret som ska gifta sig. Kommer en del folk från jobbet och det kommer bli kanoners(älskar det ordet, använder det flitigt numera)!

Dessutom kommer IT-killarna ned hit en vecka också, tror de dyker upp nu på fredag.

Sista helgen i januari planeras det en hejdundrande kontorsfest, med diverse tävlingar och skoj påhitt. Samma helg kommer även mormor och morfar ned till Thailand för att stanna i tre veckor, kommer bli toppen!

Veckan efter det fyller jag år. (fattar inte riktigt att jag blir 20...)

Veckan efter det fyller morfar år. (present redan planerad, muahaha)

Veckan efter det åker mormor och morfar hem igen. Troligtvis riktigt nöjda och glada!

Mer kul saker lär ju dyka upp på vägen och det känns som att helgerna är så gott som bokade till slutet på februari, dagarna och veckorna kommer gå fort och det kommer vara så kul!

Nu ska jag packa ned mig i sängen med en film, har lånat ännu två av Marcus, hehe! (bland annat denna pappa, haha!)


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0