5 minuter

Japp, då har vi fem minuter innan det var dags att gå till jobbet.

Veckan har varit relativt lugn, tack och lov. Måndagen och tisdagen plågades jag av en ihärdig migränhuvudvärk. Så på måndagen åkte jag hem tidigt, jobbade tisdagen för att inse att det skulle jag inte ha gjort, och sov sedan i 11 timmar när jag kom hem för att vakna helt kry på onsdagen. Back on track.

I tisdags så fick Marcus för sig att det var fredag, besvikelsen när han insåg att det bara var tisdag var nästan plågsam att se, och sedan dess har vi haft fredag hela veckan. Vad är det för dag idag egentligen? Spelar ingen roll, det är säkert fredag.

Så, nu är det äntligen fredag(visst är det..?) och förhoppningsvis får vi en lugn dag och en kul kväll. Skål på er!



Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0