Söndagsfika och snygga små skor

Min lördag bara försvann. Tjoff. Poff. Like magic.

Vaknade inte helt pigg klockan 4 och insåg att min telefon låg söderslagen på golvet. Men den gick att laga. Efter det så lämnade jag bara lägenheten för att traska till Pizza Company för lite mat. Två filmer senare låg jag åter igen och sov.



The Rabbit Hole, film nummer ett för lördagskvällen med Nicole Kidman och Aaron Eckhart

Söndagen blev det lite mer gjort. Fika. Och så lite mer fika, och så en fika till. Så länge man har boken i väskan kan man sätta sig var som helst när man är sugen på det. En redig lunchmacka åt jag som var galet god. Två stycken Ice Cafe Mocha och en bärsmoothie senare var jag påväg hemåt igen.



En bärsmoothie och boken "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" av Jonas Jonasson

Med ett stopp vid på Carrefour för lite pysselshopping. Vilket innebär: Skruvmejslar - Whitebordtavla - Pennor - Muggar - Rakhyvel - Skor.

Skorna jag köpte är galet snygga, jag föll pladask så fort jag såg dem. Precis de jag letat efter i en vecka eller två. Lite dyrare men det spelade ingen roll, hade jag gått därifrån utan dem hade jag inte kunnat sluta tänka på dem ändå. Nu är de mina! Muahaha!



Shoes by Charles & Keith

Denna kvällen planeras det in ännu lite film och vila för att ladda inför den kommande arbetsveckan.

(Eventuellt tänker jag diska också, men vi får se hur det blir med den saken...)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0