Dagarna går

Och plötsligt var det april!
(Hur i hela friden gick det till??)

Anledning till fråvaro: En paj kylfläkt i datorn och en IT-avdelning som glömde bort att jag bett dem ordna det.

Vad jag haft för mig under tiden när jag inte haft en dator:

























Så. Sammanfattningsvis: Hängt med vänner, lyssnat på massor av musik, tecknat lite, lagat lite mat, blivit bjuden på mat, haft en del utekvällar, haft en del innekvällar, njutit av åskan och regnet, njutit av solskenet, fikat lite, shoppat lite, jobbat i massor(hade en bild men den var så tråkig så jag struntade i den), åkt runt på stan, tagit en thaimassage, kollat på film(satte igång den där tvn och dvdn som stått orörd sedan jag flyttade in), städat en del, struntat i och städa en hel del. Ja, ni vet hur det är.

Livet rullar på trots att man inte har en dator liksom.

Nu börjar det dra ihop sig för att fundera över ledigheter och flygbiljetter hem, sånt där som hur många dagar ska man åka och vad man ska göra. Ska bli skönt att komma hem och slappna av lite och njuta av sommaren. Vissa dagar saknar man det lite, men det är så många dagar här som jag njuter av livet även om jag gnäller lite då och då. Ibland förundras man över hur bra man kan ha det även om det är mycket man fortfarande vill förändra.

Nu drar jag igång musiken på högsta volym och tar tag i middagen och städningen som jag planerat in såhär på söndagskväll.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Äntligen ett livstecken :)

2012-04-01 @ 21:01:18
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0