En vecka in i april









Gårdagens middag blev bra, en flarra vin och en Hugo att dela den med. Pastan med getost, soltorkade tomater och ruccola var halvt dränkt i vitlök vilket var kanon då både jag och Hugo satt och snörvlade, hostade, nyste etc. Hugo tog dock en pizza och fick inte samma dunderkur mot sin förkylning som mig(jag mår seriöst mycket bättre idag!), han var däremot väldigt nöjd med vinet och mumlade "Mmm, ooost... nom nom, mm, oost" mellan tuggorna på pizzan.

Efter gårdagens shoppande var den där bikinin fortfarande och snurrade i tankarna så det fick bli dagens uppgift i samband med uppdrag lunch, att köpa den. Jag menar, hur ofta är det jag springer på en bikini som jag gillar och som dessutom passar(!), inte ofta. Det fanns liksom inget val trots att jag tvekade igår, jag behövde nog bara en stunds resonerande med mig själv. 

Jag hoppas på lite solsken imorgon så kanske jag tar mig ett dopp i poolen, har en bok att läsa så det vore inte helt fel att slappa lite på 11:e våningen imorgon. Hemma-semester liksom. Känner på mig att jag inte kommer åka från stan den här gången ändå, en dagstur hade dock varit kul. Får se om jag lyckas övertala någon. 

2 dagar till av ledighet, wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0