Hey hey and Happy Easter







Efter några dagars förkylning blev det påsk bara sådär. Folk drog ifrån stan, något även jag tänkt mig men med en hosta som fått mig sängliggande så blev det inte riktigt så. Ledig både fredag och måndag så vi får se vad som händer.

Tog mig en tur på stan för att få lite miljöombyte, köpte mig en ny tröja och åt lite mandelglass. Njöt av att se Bangkok i skymningen, och strosa bland köpcenter och marknader.

Ser film efter film, blir hungrig att kolla på Top Chef och lite middag börjar låta som en god idé. Fångar upp Hugo och ser till att vi två förkylda filurer tar oss ut ur uttråkningsbubblan och får i oss lite mat istället.

Gotta get ready and make myself pretty, off we go!

Och Glad Påsk förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0