Förlängt med 1 år

Jo, då var kontraktet på lägenheten förlängt med ett år. Känns bra.
Nu ska vi bara göra några uppdateringar, ut med den gamla soffan och in med en ny. Jag hittade en soffa som skulle passa riktigt bra och jag tror ägaren till lägenheten gillade den också.
 
Bortse från de gula kuddarna bara. Det får bli en dag på IKEA för att införskaffa lite nya roliga prylar. Jag behöver köpa en massa burkar till köket(för pasta, kaffe, te, etc), kanske hitta nån kul korg eller några bra förvaringslådor, kuddar, tavlor. Ptja, inreda lite mysigare och få lite mer ordning på prylarna.
 
Det löser sig.
 
Ska bara påminna chefen om att förlänga kontraktet för jobbet också så blir jag kvar ett år till. Det är ni som får komma till mig och hälsa på, inte tror jag ni har något emot en sväng till Thailand, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0