Hej hej, jag lever!




Frånvaro pga födelsedagsfiranden, jobb, utflykter och diverse påhitt. Ber om ursäkt, vill bara säga att jag lever till er som inte pratar/chattar med mig på skype eller bor i samma stad som mig.

Och samtidigt passa på att på önskemål av några kära vänner faktiskt peta med bilder från min lägenhet.
Vi börjar i hallen för att sedan snurra runt i vardagsrum, kök, badrum, sovrum och avsluta med balkong/utsikt och pool. För er som undrar: Den ligger på 25:e våningen i Grand Parkview Condominium på Sukhumvit 21 och är en hörnlägenhet på ca 49 kvadrat.

































Så, det var det!
I mitt jobb så pratar jag i stort sett dagligen med bostadsfotografer och ser på hundratals bilder i veckan men har aldrig själv fotograferat på det viset. Viss förståelse har jag fått, så för ett första försök hoppas jag det blir godkänt. =)

Fler bilder kommer från utflykter och mitt 21:årsfirande vid ett annat tillfälle. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Wiie så fint du fått det, äntligen har vi fått se :)



Kramisar..

2012-02-14 @ 21:53:31
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0